Forum > Färdiga produktioner

zrC - 6NDRGZ

<< < (2/4) > >>

freddy:
Inte direkt min stil heller. Du kanske kan posta den på detta forum: www.datormusik.net Tror det finns flera där som sysslar med denna typ av musik.

Emulator:
dansgolvsrökare :)

Du har något plopigt ljud som percussion, det knäpper skitirriterande känner jag. kanske en liten överdriven användning av tremolo, fast jag förstår vad du är ute efter. kanske kan ha någon malande bar för att släta över det lite?

Önskar med pulver i trummorna...mer alarm, mer energi.

svårt annars med konstruktiv kritik, lyssnar väldigt sällan på dylikt :)

snygga effekter med vocalsamplingarna!

mahan:
Jojjomen!

Lördagkväll, några bärs och volymknappen så långt den går österut, pumpar på riktigt snyggt.
Det enda som stör är leadsynthen som inte arbetar i samma takt som rytmsektionen, antingen attacken eller delayet på den som inte riktigt syncar på alla ställen.
Snygga sångsamplen, lite onödigt hårda i volym kanske.

Detta låter ju rätt så färdig bara du kollar taktsidan och nivåerna!

h. johan

maxmaxmax:
skitbra! alltså riktigt jävla bra.

"take some drugs and house"?

tycker det kunde släppa loss mer vid 1:32 efter uppbyggnaden. Där blev jag snuvad

Dividend:
Låter bra. Lite mer meditativ och lugnare än sån här musik brukar vara. Skönt mixtrande med de talade orden.
Genomarbetat.

Skön lyssning! Du borde ha ett avslut med FETA bassdrums, och ny instrumentering (FET) på slutet, och inte bara köra på som du gjort hela vägen. Iofs är basleaden på slutet rätt grym, i all sin distighet.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion