Forum > Färdiga produktioner

zrC - 6NDRGZ

<< < (3/4) > >>

zrC:
Jag blir bara gladare och gladare för varjegång jag kikar in på den här tråden ;)

tackar ödmjukast för alla svaren och när ni ger lillfingret så tar jag hela hande, så mera kommentarer ;)

Emulator:

--- Citat från: zrC skrivet 01.02.2008, 14:27:12 ---Jag blir bara gladare och gladare för varjegång jag kikar in på den här tråden ;)

tackar ödmjukast för alla svaren och när ni ger lillfingret så tar jag hela hande, så mera kommentarer ;)

--- Slut citat ---

Om du vill se till att du får bra och utförslig kritik som faktiskt hjälper en framåt är ett riktigt bra tips att själv lyssna och kommentera andras musik. Forumet blir bättre för alla, och fler kommer tycka något i dina egna trådar :)

Light Head:
Börjar riktigt bra, ett ös som är uppmanade och får mig att fundera på när jag var ute å dansade senast, men det tog slut rätt snabbt, det var inget som förtsatte att öka adrenalinet.

Men jobba på lite så blir detta bra!

zrC:

--- Citat från: Emulator skrivet 01.02.2008, 14:30:05 ---
--- Citat från: zrC skrivet 01.02.2008, 14:27:12 ---Jag blir bara gladare och gladare för varjegång jag kikar in på den här tråden ;)

--- Slut citat ---

Om du vill se till att du får bra och utförslig kritik som faktiskt hjälper en framåt är ett riktigt bra tips att själv lyssna och kommentera andras musik. Forumet blir bättre för alla, och fler kommer tycka något i dina egna trådar :)

--- Slut citat ---

Helt korrekt, Är aktiv i så många forum så det blir lätt att jag försummar endel! Tyvärr.
Men jag skall sluta med lama ursäkter och börja kommentera! (:

Emulator:
lätt hänt :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion