Equality:
Drog isär cellon,lät den ligga kvar i samma frekvens,dubbeltrackade,fasförsköt och pannade..Ungefär som du menade..Testar att brighta dom lite då jag upplever mitt partiet som "dovt".Basen kan vara något hög där oxå,och bidrar nog lite till "grötet"..Kul att du gillar den Mikey

Mr Thomp:
Super tips om frekvens lyftet,mitt delen lider lite av att vara lite dov,så det kan vara en bra lösning.Jag testar att lyfta pianot något vilket är det enklaste,det kanske räcker med det..
"Dina två cent"..nja mera typ fyra dollar

Wernis:
Ja jag undrar oxå hur det skulle ha låtit,skall vi testa? Om du lägger en handtrumma,som kommer in i början och fram till 00.28 - där tar pukorna över.Sen kommer du in igen vid 00.52 fram till 01.20.. Efter solo partiet så kommer du in igen 01.50 - to the end..
Orkar du och har lust så får du väldigt gärna lägga ride liret under Piano partiet..Du vet jag och trummor..Det kan ju vara det låten saknar,så det vore dumt att inte testa.
Cellona ja,jag fick för mig att dom står för dramatiken i låten när dom kommer in under första delen och solo partiet.Om man tar bort dom,så uppstår ett tomrum i mitt sätt att tänka - dramatiken går förlorad.Däremot så kan jag tänka mig ett annat instrument som spelar nånting liknande..frågan är vad? Gura kanske? Som lirar tvåstämmigt en höger och en vänster,som förslag då..Tyvärr så är det "way out of my league"..Mera din påse liksom

Så vill du lira Stefan,så är jag öppen för alla förslag..dra ett pm om vad du behöver/inte behöver isåfall.
Till er alla:
Kanon fina tips har ni gett mig nu,dock så satte Wernis griller i huvudet på mig

men hans förslag kan funka...Och ta detta en nivå till.
Mvh
Micael