Kontrollrummet

Någon som kan hjälpa med mixning gratis?

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Oggelito88

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 8
    • Visa profil

Florian le Sage

  • Gäst
Vad har du att erbjuda i gengäld?
Vad handlar det om för musik och hur mycket jobb etc etc...mer info tack!!!
 -_-


Utloggad Oggelito88

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 8
    • Visa profil
hehe det är smör pop kan man väll säga :P vet inte, kan komma fram till nått kanske :P


Utloggad tsmalmbe

Lägg upp din omixade låt, så kanske det nappar bättre?
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Oggelito88

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 8
    • Visa profil
Den finns redan på forumet, Tell me, av Zyan och mig.. har hört goda ord om dig Tsmalmbe ;)


Florian le Sage

  • Gäst

Utloggad tsmalmbe

Den finns redan på forumet, Tell me, av Zyan och mig.. har hört goda ord om dig Tsmalmbe ;)

Ursäkta my bad, kanske då en direktlänk från den här tråden, så det är lättare att hitta. Då vet man vilket material det är frågan om liksom, lättare att ta ställning till det hela.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Linus

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 51
  • Ljudtekniker/radioproducent
    • Visa profil


Utloggad tsmalmbe

Den finns redan på forumet, Tell me, av Zyan och mig.. har hört goda ord om dig Tsmalmbe ;)
http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=285

Jahas, det var Z's låt det var frågan om, du skulle ha sagt det direkt :)
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad MrPhil

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 350
    • Visa profil
Om det är v3 i den tråden så behövs det att arra om låten innan den är värd att mixas på riktigt. Nya trummor, ny bas, ny gitarr. Mer klös när den ökar tempot, mer action. Ingångarna på trummorna låter ju skittrist.... sorry inte meningen att totaldissa på detta sätt :mellow:, men det är bara idén som är bra än så länge, för att seriösmixa behövs nya insatser. IMO.


Utloggad tsmalmbe

Ja, men det är en vacker idé - jag skulle lägga ut efforten att få til lett bra grundmaterial. Det fascinerande är ju att med ett bra grundmaterial behöver man ju inte i princip göra annat än finställa lite på nivåerna får att det skall låta dugligt. Blir det inte så, är felet sannolikt i materialet.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Rock Strongo

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 27
  • EZ Drummer is the shit!
    • Visa profil
Lägg upp spåren så får vi se om det är nån som orkar egagera sig.