Forum > Färdiga produktioner
Dividend feat. 1up - Pi divided by 4
Wernborg:
Riktigt mysig låt. Rösterna är läckra. Orkesterslutet är jag lite tveksam till. Fan, på med stora sågtandexercisen istället och kör synthracet hela vägen i mål.
Mycket behagligt.
tsmalmbe:
Sammanslaget halvfärdigt/färdigt, excessivt baggage må ursäktas! :P
Dividend:
HEhe, tack skall du ha!
Wernborg: Orkesterslutet är där mest på grund av, tja, vette sjutton... ägnade en del tid på det ;)
Men det är nog sant som du säger, skall syntha iordning skiten... ;)
Åsa:
-vilken låt...! Börjar otroligt vackert så jag sitter och drömmer mig bort.. och pang så blir det synth och då vaknar ju den gamla ådran från 80-talet till liv, och så lyckas du blanda det hela.. skitbra! Nu måste jag lyssna igen :D
tillägg: nu hittade jag en enda liten sak att gnälla på, den där twinpeaksrösten som kommer in och säger "you´ll never find a bit" eller vad den säger :D Malplacerat, men jag antar att du hade en tanke med det ;)
Dividend:
Åsa: Kul att det funkar :)
Ja, den där rösten var nog inte så genomtänkt att slänga dit.. Tror den sjunger "You'll never find a bet..." -ter nåt... Men den är avklippt..
Fasen nu hittar jag annat skumt här med. Bör väl lägga på lite kontra på ett ickegrötmässigt sätt, och som mahan sa tidigare så ligger nog stråkarna lite väl mycket i mitten och stör i början. Jaja, nu är det söndag och en annan låt. Fortsätter nästa helg ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida