Forum > Demolåtar

Jättedånbrus när jag ska spela in audio

<< < (5/6) > >>

Fidden:
Jag gillade technoremixen!
Dansbrus liksom.

Harmonica mike:

--- Citat från: david.roennlund skrivet 13.01.2008, 21:22:19 ---

[mp3=200,20,0,center]http://roennlund.se/david/brus.mp3[/mp3]
 :ph34r: :ph34r: :ph34r:

--- Slut citat ---

Iden är ju fullständigt lysande boys!! Ni har nåt riktigt stort på gång här.. :lol: :D

Nä nu får vi ge oss..Hojen kan ju tro att det har spårat ut alldeles..ha ha
Men en rolig tråd blev det av "Jättedån bruset".Även om vi inte kom fram till nån lösning så tycker jag att Davids ide´ är väldans konstruktiv,bruset kom ju liksom till användning..Som friståendet enhet så var det liiite tunt,nu smälte det in riktigt fint!!
Inget som jag skulle vilja ha i min gear dock,virus?? Vore väl ett bar namn på Davids insats. :D

Mvh
Micael

Dividend:
Rolig tråd. Jag tycker mig nästan höra en flämtande kvinna i det där bruset. Antingen är det jag eller så har du fått in nån porrfilmskanal. Förstod f ö inte frågan :D

Harmonica mike:

--- Citat från: Dividend skrivet 14.01.2008, 19:42:13 ---Rolig tråd. Jag tycker mig nästan höra en flämtande kvinna i det där bruset. Antingen är det jag eller så har du fått in nån porrfilmskanal. Förstod f ö inte frågan :D

--- Slut citat ---

Skicka filen till david så han får lägga in den i låten!

Emulator:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 14.01.2008, 17:15:05 ---
--- Citat från: david.roennlund skrivet 13.01.2008, 21:22:19 ---

[mp3=200,20,0,center]http://roennlund.se/david/brus.mp3[/mp3]
 :ph34r: :ph34r: :ph34r:

--- Slut citat ---

Iden är ju fullständigt lysande boys!! Ni har nåt riktigt stort på gång här.. :lol: :D

Nä nu får vi ge oss..Hojen kan ju tro att det har spårat ut alldeles..ha ha
Men en rolig tråd blev det av "Jättedån bruset".Även om vi inte kom fram till nån lösning så tycker jag att Davids ide´ är väldans konstruktiv,bruset kom ju liksom till användning..Som friståendet enhet så var det liiite tunt,nu smälte det in riktigt fint!!
Inget som jag skulle vilja ha i min gear dock,virus?? Vore väl ett bar namn på Davids insats. :D

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Kom igen nu Hmike, cykeln VET att vi spårat ur redan :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion