Forum > Färdiga produktioner
Nikolaus vo Knorring - My Dog
Vallhagen:
Kul liten grej här Niko!
Nu la den sig inte riktigt perfekt på min läpp, men det beror nog mer på min dagsform än nåt annat. Jag är - typ - inne i en ickepopperiod.
Snyggt arr tycker jag, och jag saknar inte bottnen, men mixa (och kommentera mixar) det kan andra bättre än jag :)
Kör hårt!
Emulator:
snyggt proddad pop. den dör lite när allt försvinner....något borde vara kvar -i min mening då.
men skitbra sång och körer, alla nivåer sitter där de ska.
lyssnar sällan på och gör aldrig sånt här själv, men jag hade nog haft en liten ...kanske tamburin, shaker eller liten hihat kvar.
snygga melodier är det!
påminner om nåt jag får i skallen "umder my umbrella" uh....kan INTE komma på vad låten heter....jaja :)
snyggt o prydligt gjort!
KluZ:
Den här gillar jag. Otroligt intressant ljudbild och skön låt.
Det jag inte gillar är att jag tycker att den tappar fart och energi på de ställen som allt stannar av.
Kör hårt
/KLuZ
dede:
Det här snappar jag. Diggar. Det ska läta så här. Blues utan blå toner - finns ju en engelsk skola för det som bottnar i folk. Där har du hittat rätt.
Harmonica mike:
Tjena.
Skönt intro.Stör mig också lite på de tomma passagerna.Banbrytande och ovanligt - definitivt.
Men för mig som lyssnare så stör det min koncentration.Highat eller nåt stråk gura plock skulle sitta bättre.Du får ett högt betyg av mig för mix framförande och arr,men du får inte full hand.
Känner mig tvungen att dra av lite för tystnaden..Bra låt!
4,5 av 5 mickställ.
Mvh
Harmonica mike
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida