Forum > Färdiga produktioner

Guran - Mystic ways

<< < (5/6) > >>

Emulator:
Riktigt snyggt på ett mark knopflerskt vis :)

bara en sak. plz lägg länkar högst upp i tråden...nu får man bläddra som en galning.

cykeln:
Läcker början
guran smyger in på ett skönt sätt
coolt spelat
och där kommer den lite mystiska vändnigen
nica drums
och snygg avslutning - fint ljud
Mycket välsmakande och vällagat

Ola:

--- Citat från: Emulator skrivet 05.01.2008, 15:20:57 ---Riktigt snyggt på ett mark knopflerskt vis :)

bara en sak. plz lägg länkar högst upp i tråden...nu får man bläddra som en galning.

--- Slut citat ---

Tack Emulator. Jag har försökt att ändra det första inlägget men det gick inte so me wery sorrrry  :(
hoppas jag kommer på hur man gör.

jonnerstone:
Såja....där satt den som tysken säger. Mycket skön att lyssna på nu. Kommer på mig själv att sluta lyssna kritiskt och bara drömma mig iväg.  måste vid ett flertal tillfällen ruska lite på huvudet för att komma tillbaka till verkligheten, och det är ett mycket bra betyg. Det enda som bryter mig ur transen är som tur e i slutet av låten och då syftar jag på flageoletterna. Det känns lite pretto och kliché och lämnar mig tyvärr med en liten bitter eftersmak. Du har möjligtvis inte lust att lägga upp en version utan flageoletter och bara låta det sista ackordet innan få klinga ut??? plz  :wub:

Micke

Ola:

--- Citat från: jonnerstone skrivet 06.01.2008, 21:36:01 ---Såja....där satt den som tysken säger. Mycket skön att lyssna på nu. Kommer på mig själv att sluta lyssna kritiskt och bara drömma mig iväg.  måste vid ett flertal tillfällen ruska lite på huvudet för att komma tillbaka till verkligheten, och det är ett mycket bra betyg. Det enda som bryter mig ur transen är som tur e i slutet av låten och då syftar jag på flageoletterna. Det känns lite pretto och kliché och lämnar mig tyvärr med en liten bitter eftersmak. Du har möjligtvis inte lust att lägga upp en version utan flageoletter och bara låta det sista ackordet innan få klinga ut??? plz  :wub:

Micke

--- Slut citat ---

Jo men visst no problemo  :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion