Snyggt som bara den frågar du mig. Med tanke på att vi är "amatörer" som sitter hemma och pillar med musik, så är du en amatör i världsklass! 
Jag har sagt det innan och jag säger det igen, du skriver inte musik, du KOMPONERAR!
Vad svarar man på sånt här? Tack! Jag sätter noter, kan knappt spela något instrument. Jo, lite klaviatur och en gnutta gitarr. SKulle vilja säga att det finns många i världsklass här, som SPELAR i världsklass.
Själv så är mitt instrument i skallen där jag hör noterna, inget magiskt med det, har alltid varit så...
Ett instrument bara uttrycker vad musikern har i skallen eller hur? Fan, får läsa lite mer kontrapunkt och så, så jag blir, som Micael brukar säga, den nya Mozart/Beethoven..

Men mycket tveksamt att så blir fallet, konkurrensen är ganska stor... Finns många skickliga moderna kompositörer, och jag har helt enkelt inte lust att tävla.. Jag bara gör det här för att det är roligt. Och så skall det vara...
Det är roligt att skrota regelverk, harmonilära (läst en del), kontrapunkt
(läst väldigt lite), och bara skapa utifrån intuition....
Fan vad jag svamlar nu... Klockan är 5 på morgonen och idag skall jag skriva färdigt mitt andra samarbete med Jessica. Sång läggs på om nån vecka.