usch - detta gillas inte alls, dock är produktionen bra överlag tycker jag. Däremot gillas inte de krystade samtalen som inte är alls speciellt bra. Ett shred-solo på gitarr som inte alls passar in i låten. Refrängen är inte bra nog för att vara en refräng. Man hör autotunern i början och jag önskar att du hade använt den på flera sångtagningar eftersom det låter surt från och till. Jag tänker lite på sån buskis-musik när jag hör detta, typ ronny och ragge, men Gott nytt år på dig
Tja!
Tack för du tog dig tid att lössna!
Detta är en liten rolig låt vi kom överens om att göra, allt prat är så internt prat , så det är egentligen bara vi som förstår det.
Jag har försökt imitera samtliga i vårt gäng, där det börjar med att vi gnäller på managern som är så sur o vresig hela tiden blablabla.. det är internt ..
Sen att du tycker allt är dåligt, det kan jag inte rå för tyvärr.. huvudsaken är att vi själva levererat nåt vi kan stå för och gillar.. Och du verkar vara den enda hittils som inte gillar ett enda dugg av låten förutom produktionen.
Men det är cool ..
Gitarrsolot?

det är ju det som gör hela låten i slutet.. folk säger att dom ryser av det.. menas du säger att det inte ens passar in :=)
Tack för lyssningen!