Forum > Färdiga produktioner
100% Allstars - Gott nytt år
freddy:
Det finns dom som står framför idol-juryn och säger att dom faktiskt kan sjunga för det har nämligen deras kompisar/föräldrar sagt till dom :)
Wernborg:
Lite Friends-schlager. Det kan du ju. Proffsigt arrat.
Snacket tillför ingenting om låten är tänkt att leva utanför er lilla krets. Gitarrsolot är på tok för långt och på fel plats i låten. 4 eller 8 takter innan sista refrängen hade räckt.
Svårt att höra vad som sjungs här och där.
Kan säkert bli en återkommande radiofavorit på nyårsafton om du gör det lite mer sammanhängande. En sångare genom hela låten också.
Är inte heller förtjust i låten.
Bengan_gbg:
Hajar inte riktigt om låten är ett "internprojekt" eller avsett för att avsluta mer än året men jag har hört bättre proddar från dig Perra. Bra arrat, men oftast låter mixarna luftigare?
Håller med Wernborg om solot. Otroligt välspelat och egentligen enda behållningen för mig, men lite för långt och malplacerat i låten som
perrra:
haha.. vi hade ju ingen mer text när solot kommer :D
Låten är väl egentligen till för alla dom tusentals människor som vart på våra shower typ... alla vet vilka vi är som vart och tittat på oss =)
Dividend:
Lustig låt.
10% på min perrra-skala ;) Kan nog funka live dock, vilket kanske är meningen.
hej svejs
EDit: Iofs beror ju på vad man tycker är medryckande. Har aldrig gillat schlager så mycket, gitarrsolot funkar dock grymt bra... Kan man få ett foto på Ellen? ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida