Forum > Färdiga produktioner
100% Allstars - Gott nytt år
perrra:
--- Citat från: Dividend skrivet 31.12.2007, 19:35:02 ---Lustig låt.
10% på min perrra-skala ;) Kan nog funka live dock, vilket kanske är meningen.
hej svejs
EDit: Iofs beror ju på vad man tycker är medryckande. Har aldrig gillat schlager så mycket, gitarrsolot funkar dock grymt bra... Kan man få ett foto på Ellen? ;)
--- Slut citat ---
hmmm.. foto på ellen... vet inte om jag kan dela med mig av denna skönhet :D
Men ok.. ett på mig o henne då :D
perrra:
vassegoa! gott nytt år!
perrra:
--- Citat från: Wernborg skrivet 31.12.2007, 16:29:58 ---Lite Friends-schlager. Det kan du ju. Proffsigt arrat.
Snacket tillför ingenting om låten är tänkt att leva utanför er lilla krets. Gitarrsolot är på tok för långt och på fel plats i låten. 4 eller 8 takter innan sista refrängen hade räckt.
Svårt att höra vad som sjungs här och där.
Kan säkert bli en återkommande radiofavorit på nyårsafton om du gör det lite mer sammanhängande. En sångare genom hela låten också.
Är inte heller förtjust i låten.
--- Slut citat ---
Detta var ju tanken som en gemensam "nyårspresent" från alla oss som giggar med i 100% Party, och jag hade 1 dag på mig att göra allting klart.. inte ens en dag.. några timmar. och jag lär väl inte röra projektet mer nu antar jag, det fick helt enkelt bli såhär... 23.00 dagen innan va den klar, och jag hade lovat innan 00.00 .. hann verkligen inte mixa sång bättre, hann inte gå igenom nåt mer .. det är ändå 7 röster som är inspelade som skulle ner i samma mix, och en del av det låter förjävligt :)
Jag gillar det som fasen, är faktiskt nöjd själv.. men det är ja det :)
Gitarrsolot är långt också pga videon som finns till låten.. då det är ett bildspel genom hela outrot. Jonas Ekestubbe är grym!
/Perrra
perrra:
--- Citat från: drloop skrivet 01.01.2008, 15:48:08 ---Ja som partyslåt är det bra
Bra proddat.
Gillar ju inte sånt här själv, men som sagt bra genomfört!
God fortsättning!
--- Slut citat ---
Tack och tack detsamma!
moget att man är på jobbet nu... för 24h sen satt jag på stadt i skara och parta :o
haha ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida