Riktigt nice idf! Jag har också ett minne av att jag har sett det förut, men det är minst lika fint för det! wub
Fan, Control 24! Har du HD? Känns ju lite omotiverat att köpa en C24 till ett LEsystem? Fast det kanske är värt det för total recall (som jag antar att du inte har på bordet?)
Jag är förresten fortfarande öppen för förslag på bord 
jag har det upplagt med fler bilder på studios forum..

har för mig att jag har lite dagboksaktigt där med.. ligger i "19" hur brett är det egentligen"-tråden...
jag är nöjd med det racket.. nästa bygge kommer bli en datorlåda som kommer bli så dämpad det bara går!!!! trevligt när G4an vrålar på när man försöker vara kreativ..!!!
nepps ag har inte hd.. än..

är jädrans sugen på att ta ett litet lån, skaffa ett TDM-system typ mix24 o 1622 o lite sånt o sen control24an me.. hade vart fett som fan!!
menmen..man kan ju bara drömma!!
men med LE funkar det galant, o som sagt total recall är inte helt fel..tar ju lite tid att ställa om bordet helt mellan tv å mixar..

men de som e najs me mitt bord e ju eqn.. den finns ju inte i 24an.. där är de assigna pluggar som gäller.. o då skulle man behöva skaffa ett dsp kort me.. usch deet kommer bli dyrt..

haha!!
bilddagbok kommer komma upp inom en snar framtid när de gäller byggandet av nya datorburken!