Forum > Demolåtar
equality - free
equality:
Testar instrument från svarta fredagsinköp. Trumpet i paketet vHorns från Acoustic Sapmples. Skulle kanske sordinerat mer men ljudet blev ganska vasst. Rytmsektionen är Triaz från Waves Alchemy. Riktigt kul att hoppa runt i presetsen. Resten är gammal skåpmat. :P
https://soundcloud.com/mikael-schulin/free?si=0b219ea95438478c9c0a042316fb0472&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing
Meter:
Skitbra!! Verkligen rätt av allt och med skönt sväng. Blundar och ser introt till "filmen" denna låt inleder. Tunga Lalo Schifrin-vibbar så åker man nattetid i helikoptervy över Golden Gate-bridge och ser stadssiluetten med all belysning i fönster och gator.
Två tummar upp!
equality:
--- Citat från: Meter skrivet 12.01.2025, 21:20:00 ---Skitbra!! Verkligen rätt av allt och med skönt sväng. Blundar och ser introt till "filmen" denna låt inleder. Tunga Lalo Schifrin-vibbar så åker man nattetid i helikoptervy över Golden Gate-bridge och ser stadssiluetten med all belysning i fönster och gator.
Två tummar upp!
--- Slut citat ---
Häftigt! Jag som trodde att Manzareks elpiano från Riders on the storm spökade här. Får kolla in Lalo Schifrin. Fina bilder! Tack Meter!
Burnin_Sven:
Lite congas och Sade eller vad hon heter på röst så börjar jag att sakna icke helnykterist läget pyttelite :D. Kanske mecka lite med nivåer så det blir lite mera dynamik men det är bagateller den funkar allt bra som den är.
equality:
--- Citat från: Burnin_Sven skrivet 12.01.2025, 23:36:25 ---Lite congas och Sade eller vad hon heter på röst så börjar jag att sakna icke helnykterist läget pyttelite
--- Slut citat ---
:lol:
Ja, Sade coola sång vore toppen! Tack Burnin_Sven!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida