Kontrollrummet

Nyinspelning klagovisan (Roffe H)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Roffe H

• Legend
    • Antal inlägg: 2 786
    • Visa profil
[audio/audio]
« Senast ändrad: 09.09.2024, 17:44:42 by Roffe H »
Sjunger och spelar gitarr, bas, tenorsax och lite fiol (folkmusik). Är inte med i någon orkester sitter på kammaren och gör egna inspelningar med logic, ibland använder jag bakgrunder från BiAB (mest när det gäller jazz)

Utloggad MaxB

• Elvis
    • Antal inlägg: 16 857
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Känt tidsslöseri. Har ingen tv men använder youtube ofta och menar att jag inte heller påverkas positivt.
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google

Utloggad Asti

• Superior Drummel
  • Johnny Cash
    • Antal inlägg: 6 703
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Ja, reklamen kan vara riktigt jobbig! Vissa kanaler undviker jag pga det, t.ex 3:an och5:an.
6:an funkar rätt bra för där är reklamavbrotten lagom långa för att jag ska hinna med att borsta tänderna och
använda mellanrumsborstarna i ett, pissa i lugn och ro i ett, samt ta mina ögondroppar mot grönstarr i två avbrott.  :rolleyes:
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten

Utloggad Roffe H

• Legend
    • Visa profil
Känt tidsslöseri. Har ingen tv men använder youtube ofta och menar att jag inte heller påverkas positivt.

Du får väl skaffa en TV Max, så får du se eländet med egna ögon!
Tack för lyssning från Roffe H
Sjunger och spelar gitarr, bas, tenorsax och lite fiol (folkmusik). Är inte med i någon orkester sitter på kammaren och gör egna inspelningar med logic, ibland använder jag bakgrunder från BiAB (mest när det gäller jazz)

Utloggad Roffe H

• Legend
    • Visa profil
Ja, reklamen kan vara riktigt jobbig! Vissa kanaler undviker jag pga det, t.ex 3:an och5:an.
6:an funkar rätt bra för där är reklamavbrotten lagom långa för att jag ska hinna med att borsta tänderna och
använda mellanrumsborstarna i ett, pissa i lugn och ro i ett, samt ta mina ögondroppar mot grönstarr i två avbrott.  :rolleyes:
/Asti

Jag brukar också ta en kisspaus eller gå och sätta på te, har också ögondroppar för svidande och torra ögon, som man får när man tittar för mycket på TV-reklam kanske?
Med vänlig hälsning, Roffe H

Utloggad Burnin_Sven

• Idol
    • Antal inlägg: 1 088
    • Visa profil
Ja fan reklam borde vara förbjuden i alla fall sån som man inte själv gjort   :D, alla annan borde dödens dödar dö. Skämt åsido bra låt mera av sånt tack.

Utloggad equality

• Johnny Cash
    • Antal inlägg: 6 450
    • Visa profil
    • SoundClick
Gillar sexitiotalsvibbarna och det låter live eller som det spelas på riktiga instrument. Gillar inte heller reklam men har blivit avtrubbad.
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves

Utloggad 91:an

• List-etta
    • Antal inlägg: 921
    • Visa profil
Komposition i bästa Neil Sedaka-stil! Snygga körer du fått till. Gillar detta skarpt, och för att inte tala om texten! Tummen upp!

Utloggad Roffe H

• Legend
    • Visa profil
Gillar sexitiotalsvibbarna och det låter live eller som det spelas på riktiga instrument. Gillar inte heller reklam men har blivit avtrubbad.

Det är faktiskt inspelat live. Tack för kommentar!
Roffe H.

Utloggad Roffe H

• Legend
    • Visa profil
Komposition i bästa Neil Sedaka-stil! Snygga körer du fått till. Gillar detta skarpt, och för att inte tala om texten! Tummen upp!

Tack för ditt svar. Kören har vi jobbat om tre gånger för att få till det bra. Kul att du gillar.
Roffe H.