Forum > Demolåtar

equality - Bedroom full of snow

<< < (2/3) > >>

equality:

--- Citat från: Burnin_Sven skrivet 30.12.2023, 20:38:47 ---God fortsättning, det låter fint det här

--- Slut citat ---

Tusen tack Göran! Länge sen vi hördes. Gott Nytt År!

equality:

--- Citat från: Asti skrivet 31.12.2023, 14:33:55 ---
--- Citat från: equality skrivet 31.12.2023, 14:19:35 ---
--- Citat från: Asti skrivet 30.12.2023, 20:08:23 ---Jättesnygg låt med fint driv! Sköna trummor och en suverän bas!  :wub:
Pianot låter i mina öron lite monotont och det vore "befriande" med lite variation av grundackordet.
Mixen är fin, möjligen kunde blåset höjas något och kanske även den fina basen.
Härlig lyssning!
/Asti

--- Slut citat ---
Men tack Asti för ditt öra! Ändrade lite efter dina synpunkter. Städade bort några konstiga toner och förlängde outrot.

--- Slut citat ---
Skitbra!  :wub:
Basen kommer fram bättre nu och blåset kompletterar på ett underbart sätt  i slutdelen!

--- Slut citat ---

Vad roligt att höra!  :wub: Tusen tack och må 2024 bli ett bra år!

Eddi:
Snyggt Micke - för mig känns det på nåt sätt att du har hittat hem igen med sköna harmonier och din fina röst. Det känns i alla fall som om det var länge jag hörde nåt sånt här av dig. Kanske ska blåset upp en aning men men bagateller  :D

equality:
Kul att du gillar't Eddi! Singer-song-writer Är nog den genre som ligger mig varmast om hjärtat även om det har varit kul att höra utflykter härifrån. Tack gör att du ville lyssna och kommentera! 🌷🙏

ynot:
tycker du skall ta ett snack med pianospelaren. han surar några toner i introt o känns lite mer på semester. men för övrig rätt ner o känsla -

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion