Forum > Demolåtar

equality - Bedroom full of snow

(1/3) > >>

equality:
Inspirerad av denna snöiga vinter att damma denna låt. Tidigare enbart piano och sång. Lade på trummor, bas och brass. Gott Nytt År!

Asti:
Jättesnygg låt med fint driv! Sköna trummor och en suverän bas!  :wub:
Pianot låter i mina öron lite monotont och det vore "befriande" med lite variation av grundackordet.
Mixen är fin, möjligen kunde blåset höjas något och kanske även den fina basen.
Härlig lyssning!
/Asti

Burnin_Sven:
God fortsättning, det låter fint det här

equality:

--- Citat från: Asti skrivet 30.12.2023, 20:08:23 ---Jättesnygg låt med fint driv! Sköna trummor och en suverän bas!  :wub:
Pianot låter i mina öron lite monotont och det vore "befriande" med lite variation av grundackordet.
Härlig lyssning!
/Asti

--- Slut citat ---
Men tack Asti för ditt öra! Ändrade lite efter dina synpunkter. Städade bort några konstiga toner och förlängde outrot.

Asti:

--- Citat från: equality skrivet 31.12.2023, 14:19:35 ---
--- Citat från: Asti skrivet 30.12.2023, 20:08:23 ---Jättesnygg låt med fint driv! Sköna trummor och en suverän bas!  :wub:
Härlig lyssning!
/Asti

--- Slut citat ---
Men tack Asti för ditt öra! Ändrade lite efter dina synpunkter. Städade bort några konstiga toner och förlängde outrot.

--- Slut citat ---
Skitbra!  :wub:
Basen kommer fram bättre nu och blåset kompletterar på ett underbart sätt  i slutdelen!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion