Forum > Demolåtar

Klagovisa(över TV reklamen) av Roffe H

<< < (2/3) > >>

Roffe H:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 09.05.2023, 12:38:58 ---Så snat så sant, reklamer är nåt av det mest irriterande som finns

Men jo, kul låt. Några små trumbrejk hade kanske inte skadat.

Space

--- Slut citat ---
Tack för tyck Spacetrucker!
Roffe H

Wernborg:
Usch ja. Realtids-TV med reklam var nog 10 år sen för min del. Skriver under på texten till 100%  :D

Till låten. Det sliter och drar rejält i timingen mellan instrumenten. Så pass mycket att det låter som ljudfilerna hamnat snett?

Bra budskap och text.

Roffe H:

--- Citat från: Wernborg skrivet 09.05.2023, 13:31:13 ---Usch ja. Realtids-TV med reklam var nog 10 år sen för min del. Skriver under på texten till 100%  :D

Till låten. Det sliter och drar rejält i timingen mellan instrumenten. Så pass mycket att det låter som ljudfilerna hamnat snett?

Bra budskap och text.

--- Slut citat ---

Finns nog mycket att göra med instrumenten, kul att du gillar texten i alla fall.
Tack för tyck, Roffe H

MaxB:
Ja det är skönt att slippa tv:n med all reklam. Det Wernborg sa kan bl.a. gälla plockgitarren som är till höger, att den är lite sen.

Roffe H:

--- Citat från: MaxB skrivet 09.05.2023, 15:57:55 ---Ja det är skönt att slippa tv:n med all reklam. Det Wernborg sa kan bl.a. gälla plockgitarren som är till höger, att den är lite sen.

--- Slut citat ---

Jag kan tyvärr inte göra något åt instrumenteringen, eftersom låten är inspelad i en kompis studio, och det är många andra personer inblandade i inspelningen.
Tack för lyssning Max

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion