Forum > Demolåtar

Klagovisa(över TV reklamen) av Roffe H

(1/3) > >>

Roffe H:
Tycker att TV reklamen är hemsk och rena rama tortyren när man slår sig ner för att njuta av nåt program. Försökte att skriva ner mina tankar och känslor kring detta ämne. Tyck gärna till om du vill!

Eddi:
Ett tydligt tid epos i dessa dagar - allt går fram bra, snygga körer där också.

Du får hålla dig till Kanal 1 & 2 :D Själv har jag en låda där jag digitalt kan se allt i efterhand och effektivt kan spola förbi reklamen :)

Roffe H:

--- Citat från: Eddi skrivet 09.05.2023, 12:30:47 ---Ett tydligt tid epos i dessa dagar - allt går fram bra, snygga körer där också.

Du får hålla dig till Kanal 1 & 2 :D Själv har jag en låda där jag digitalt kan se allt i efterhand och effektivt kan spola förbi reklamen :)

--- Slut citat ---

Tack för tyck Eddi, jag försöker hålla mig till ettan och tvåan för det mesta faktiskt, vilken bra låsa du har...
Roffe

Roffe H:

--- Citat från: Roffe H skrivet 09.05.2023, 12:37:08 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 09.05.2023, 12:30:47 ---Ett tydligt tid epos i dessa dagar - allt går fram bra, snygga körer där också.

--- Slut citat ---

Tack för tyck Eddi, jag försöker hålla mig till ettan och tvåan för det mesta faktiskt, vilken bra låda du har...
Roffe

--- Slut citat ---

spacetrucker:
Så snat så sant, reklamer är nåt av det mest irriterande som finns

Men jo, kul låt. Några små trumbrejk hade kanske inte skadat.

Space

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion