Forum > Demolåtar

Eddi & Perre - Your name written on my heart

<< < (2/2)

Eddi:
Tack Roffe för lyss o tyck :D och tack Asti för återkommande lyss o tyck gjorde faktiskt en till variant med lite mer reverb på trummorna och en del ändringar i övrigt. Snyggt att märka mollackordet i slutet.

MaxB:
Det är en skön låt. Och rösten är unik, skapar känsla!

spacetrucker:
Jodå, schysst låt  :). Trumkompet kunde kanske variera lite. Jag skulle kanske vara lite försiktigare med effekten du lagt på sången, nu låter det ställvis lite konstgkort.

//Space

Eddi:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 11.05.2023, 06:45:11 ---Jodå, schysst låt  :). Trumkompet kunde kanske variera lite. Jag skulle kanske vara lite försiktigare med effekten du lagt på sången, nu låter det ställvis lite konstgkort.

//Space

--- Slut citat ---

Jag sjöng genom en preset i mitt ljudkort som inverkade så lite på min röst som möjligt men jag dubblerade sångspåret och fick inte det att synka riktigt ett tips från Jon f.ö. Nåväl nu släckte jag andraspåret och drog in lite komprimering på förstaspåret så resultatet blev detta. Förhoppningsvis lite bättre än det tidigare :wacko:

spacetrucker:

--- Citat från: Eddi skrivet 12.05.2023, 02:41:29 ---
--- Citat från: spacetrucker skrivet 11.05.2023, 06:45:11 ---Jodå, schysst låt  :). Trumkompet kunde kanske variera lite. Jag skulle kanske vara lite försiktigare med effekten du lagt på sången, nu låter det ställvis lite konstgkort.

//Space

--- Slut citat ---

Jag sjöng genom en preset i mitt ljudkort som inverkade så lite på min röst som möjligt men jag dubblerade sångspåret och fick inte det att synka riktigt ett tips från Jon f.ö. Nåväl nu släckte jag andraspåret och drog in lite komprimering på förstaspåret så resultatet blev detta. Förhoppningsvis lite bättre än det tidigare :wacko:

--- Slut citat ---

Ja, nu låter det bättre, åtminståne i mina öron  ^_^

//Space

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion