Forum > Demolåtar

Eddi & Perre - Your name written on my heart

(1/2) > >>

Eddi:
En låt som tidigare hette I Know nu med omsjungning och Perre vid drumsen,

Tyck till om ni vill :D

Asti:

--- Citat från: Eddi skrivet 04.05.2023, 19:29:41 ---En låt som tidigare hette I Know nu med omsjungning och Perre vid drumsen,

--- Slut citat ---
Snyggt! Skön låt!
Upp med trummorna i mixen och ta bort en aning av reverbet på sången tycker jag...
Kanske är klaviaturen något lite för stark.
/Asti

Eddi:

--- Citat från: Asti skrivet 05.05.2023, 16:00:43 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 04.05.2023, 19:29:41 ---En låt som tidigare hette I Know nu med omsjungning och Perre vid drumsen,

--- Slut citat ---
Snyggt! Skön låt!
Upp med trummorna i mixen och ta bort en aning av reverbet på sången tycker jag...
/Asti

--- Slut citat ---

Tack för input jag gjorde lite förändringar enligt dina kommentarer kanske blev det bättre:

Asti:

--- Citat från: Eddi skrivet 06.05.2023, 03:15:45 ---
--- Citat från: Asti skrivet 05.05.2023, 16:00:43 ---

--- Slut citat ---
Snyggt! Skön låt!
/Asti

--- Slut citat ---

Tack för input jag gjorde lite förändringar enligt dina kommentarer kanske blev det bättre:

--- Slut citat ---

Ja, klart bättre! Kanske man kan få önska lite mer reverb på trummorna...?  :rolleyes:
Snygg övergång till moll i slutet!
/Asti

Roffe H:

--- Slut citat ---
Tycker gärna till, gillar låten och sången, som är snygg.
Roffe H

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion