Forum > Demolåtar
Asti - When all is said
Asti:
Testar lite annorlunda ljud och instrument. Dock traditionella harmoniföljder.
Helt fritt från akustiska gitarrer. :) Intressant eller trist?
/Asti
martinm:
Ja, traditionella harmonier. Kanske inte jättespännande men ändå vackert vemodigt. Funkar :)
Asti:
--- Citat från: martinm skrivet 28.01.2023, 17:18:33 ---Ja, traditionella harmonier. Kanske inte jättespännande men ändå vackert vemodigt. Funkar :)
--- Slut citat ---
Ville testa mixen av techno-/hiphopgrund med t.ex cello och lapsteel! :)
Blev väl lite väl konventionellt vad gäller melodi och harmonier, men kul att du ändå tycker det funkar!
Tack för din kommentar!
/Asti
91:an:
För mej låter det rytmiska kompet konstigt, som att det det har lagts dit utan att egentligen höra till låten. Jag skulle gärna höra den i mer av din traditionell stil. Snygg låt!
Asti:
--- Citat från: 91:an skrivet 29.01.2023, 14:43:10 ---För mej låter det rytmiska kompet konstigt, som att det det har lagts dit utan att egentligen höra till låten. Jag skulle gärna höra den i mer av din traditionell stil. Snygg låt!
--- Slut citat ---
Det var dom ljuden (från Massive) som jag utgick ifrån, så då blev väl inte slutresultatet så lyckat!
Jag ville ju få till en ny ljudbild, fri från akustiska gitarrer och hur jag brukar låta.
Nåja, det är hur som helst roligt att experimentera lite och försöka förnya sig. :)
Tack för din kommentar!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida