Forum > Demolåtar
Asti - When all is said
spacetrucker:
Det lönar sig alltid att testa... denhär är hur bra som helst ju ^_^
Jag gillar svenska Ison (Daniel Änghede), denna har lite samma stämning tycker jag trots att den är helt annorlunda. Om du ännu skulle lägga på stora trummor och... nej, jag skojar bara. Ju mer jag lyssnar desto mer gillar jag låten.
//Space
Asti:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 31.01.2023, 12:04:21 ---Det lönar sig alltid att testa... denhär är hur bra som helst ju ^_^
Jag gillar svenska Ison (Daniel Änghede), denna har lite samma stämning tycker jag trots att den är helt annorlunda. Om du ännu skulle lägga på stora trummor och... nej, jag skojar bara. Ju mer jag lyssnar desto mer gillar jag låten.
//Space
--- Slut citat ---
Tror inte jag hört något av Ison....får kolla upp honom! :)
Jättekul att du gillar låten! Tack för din kommentar!
/Asti
falke:
Jag tycker det här var urläckert och gillar verkligen den udda produktionen. Sången är perfekt!
Asti:
--- Citat från: falke skrivet 31.03.2023, 21:46:10 ---Jag tycker det här var urläckert och gillar verkligen den udda produktionen. Sången är perfekt!
--- Slut citat ---
Vad roligt att du tycker det! Tack för kommentaren!
/Asti
Kornstad:
Gillar kompet och förväntade mig mest ett instrumentalt arrangemang av ngn anledning.
Blev överraskad av den rena och helt annorlunda sången, men efter ett tag ställde hjärnan om sig och jag gillar!
För att göra det mer "mainstream" och få sången att smälta ihop mer i samma stil som övriga arrangemanget skulle du kunna mixa bak sången ngt och lägga lite effekter på den så du får en mer syntetisk känsla på den. Då hade den nog gått hem lättare hos fler, men jag gillar den som sagt som den är. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida