Tack för alla svar!
Ja, gitarrljudet är ingen höjdare, det håller jag själv med om. Dels så är det för att jag kör Guitar rig 2 och dels så är det för att jag inte vågar meka till ljudet i guitar rig eftersom det ibland har en tendens att stänga ner cubase av någon anledning (det börjar kännas ganska jobbit efter det har hänt ett par gånger)... Men som det ligger till just nu så får jag nöja mig med GR. En fet Engl-stärkare skulle sitta fint, hoppas man får något sådant i julklapp. Fast det kommer ju aldrig att hända

Om jag får tag på en vettig stärkare så skulle jag gladeligen spela in all gitarr igen, det skulle nog låta riktigt bra om man fixxade till ljudet och fick all gitarr riktigt snortajt.
Angående körerna i slutet så gör jag "R"-uttalet med viljes... Jag tror det skulle låta för "snällt" om man skulle köra amerikanskt uttal på dom. Och körerna har jag inte heller sådan stor lust att ha i början, tanken var ju att dom skulle komma lite som en överaskning och få folk som "freddy" att sätta kaffet i halsen... det lyckades

Och ja Dividend, ni måste tillbe mig nu!

Jag var nyss i Dublin tillsammans med en kör och körde lite jullåtar, och jag berättade för dem om mina framtidsplaner om att ta över världen. Så låten kom till på det viset

/fredde