Nice new comments..
JT:
Totta

,suverän artist som alldles för tidigt lämnade oss..En av mina favvisar,och att bli nämnd i hans sammanhang,gör mig mycket stolt.
Emulatorn:
Skrattade högt åt ditt utlåtande,blev tvungen att läsa det för min Eva - minsann log inte hon oxå..Det jag svettades mest med i denna var basen.Inte själva liret,men att ta kål på utklingande toner samtidigt som man spelar nya,är ingen lek..För den skarp-örade så finns det ett par missar.Antar att det är därför det finns basister..

Pianot,mera fot arbete - det går rätt snabbt detta så jag tröck nog lite för sällan..Jag gjorde en drös med tagningar,och tog dom jag tyckte passade bäst..Några var nog så optimistiska

Jag skall räkna waven,det syns lätt när man drar isär den och drar upp storleken,dom som inte sitter på slaget,räknas inte..he he
Jag sa ju 42 till wernis..kanske nog så optimistiskt.
Sång tekniken,detta rekommenderar jag inte - fel teknik och man blir hes direkt.Körde detta live nån gång,men jag är lite rostig nu,så det är inte helt rent.Märks i slutet på sång frasen..
Equality:
Blev tvungen att googla Thelonius Monken..Jizes! Mc Coyen har jag plankat nån gång,så han är inte omöjlig.Mera country feeling över hans pryl..Samt chromatiska 10 hålare som är blues stämda,det gör det hela lite enklare.Detta är ett vanligt bluesmunspel i G.Din korta kommentar värmde verkligen.Känner på mig att det blir en god nattsömn

Till er alla.
Fina och varma kommentarer.När det gäller mina instrumentala färdigheter så brukar jag säga till den som frågar- jag spelar munspel och sjunger.Kom ihåg det

Mvh
Micael