Forum > Färdiga produktioner

stajo & stensdotter - se dig själv

<< < (2/9) > >>

Zyan:

--- Citat från: stajo skrivet 23.02.2007, 23:16:33 ---
--- Citat från: Zyan skrivet 23.02.2007, 23:09:20 ---Bra...

Usch..måste gå att lösa på något smidigare sätt...när det blir flera sidor sen så kommer folk döpa sina låtar till 000001.mp3 för att komma först.
Ska kolla med tsmalmbe om man kan ha att sortera efter användarnamn som standard.

Nu ska jag ta mig tid att lyssna igen, och nu ska jag göra det ordentligt.

--- Slut citat ---

Jag kanske skall ändra topic också? typ :  stajo - stensdotter - se dig själv
??

--- Slut citat ---
Det skulle vara bra...tydligare.

Emulator:
Känns mer genomarbetad nu....fanken så fin låt.

DEn där tutan som Zyan beskriver.....testa med en fin cello där?

Den känns lite ....fel. Petitesser bara.

Låten känns väldigt klar, men fick jag önska nåt så....testa med nåt annat...stråkar..piano....än just tutan:9

Myspys....finfint, bra text och sång igen...

stajo:

--- Citat från: Emulator skrivet 24.02.2007, 04:06:05 ---Känns mer genomarbetad nu....fanken så fin låt.

DEn där tutan som Zyan beskriver.....testa med en fin cello där?

Den känns lite ....fel. Petitesser bara.

Låten känns väldigt klar, men fick jag önska nåt så....testa med nåt annat...stråkar..piano....än just tutan:9

Myspys....finfint, bra text och sång igen...

--- Slut citat ---

Jag är ju förtjust i den där tutan  :rolleyes:  :wub:, men visst skulle man ju kunna testa med cello eller något men då blir det precis de ingredienserna jag har i det sound jag alltid använder mig av. Ville liksom förnya mig  :D. Det måste dock vara ett ljud med lite stuns i inget bara svep. Se om jag orkar kika på det. Två som tycker samma väger ju ganska tungt hm.... tack ;)

Emulator:
gillar du den så behåll den.....bara nåt som inte gillar den hos mig :)

Burnin Sven:
Me like to skitbra kort sagt stajo du är min favvo och stensdotter med. Lycka till med den här den måste ha en bra chans att slå tycker jag.
Göran

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion