Forum > Färdiga produktioner

stajo & stensdotter - se dig själv

<< < (3/9) > >>

stensdotter:
Tack allihop för att ni lyssnar och ger så schysst kritik  :D Stärkande stärkande!

stajo:

--- Citat från: Burnin Sven skrivet 26.02.2007, 04:51:06 ---Me like to skitbra kort sagt stajo du är min favvo och stensdotter med. Lycka till med den här den måste ha en bra chans att slå tycker jag.
Göran

--- Slut citat ---

Gött Göran  :D, skönt att du hittat hit osså.

Jo det tycker ju ja me ;), tack och kul att gillas...

Hör av mig
/Staffan

DåligtGehör:
En skön låt med gott gung helt klart.

Gillar den bäst när det är som mest sparsamt omkring rösten. Skulle gärna ta ner nivån på de höga stråkarna som konkurrar lite väl med sången på vissa ställen.

Sen kan jag tycka att det finns något lite svajigt över soundet som inte bara är till fördel. Lite väl mycket tremolo eller vad det är? (Fast jag lyssnar i lurar och då brukar man ju uppleva sådant mer påtagligt).

stajo:

--- Citat från: DåligtGehör skrivet 27.02.2007, 02:17:23 ---En skön låt med gott gung helt klart.

Gillar den bäst när det är som mest sparsamt omkring rösten. Skulle gärna ta ner nivån på de höga stråkarna som konkurrar lite väl med sången på vissa ställen.

Sen kan jag tycka att det finns något lite svajigt över soundet som inte bara är till fördel. Lite väl mycket tremolo eller vad det är? (Fast jag lyssnar i lurar och då brukar man ju uppleva sådant mer påtagligt).

--- Slut citat ---

Kul! Tycker själv att det blev lite gung, brukar ju annars få till lite stela kompositioner...

De blir lite höga ibland ja speciellt på några ställen i refrängen.

Jo det är lite svajigt här med, jag har funderat.. kan kanske bero på lite kompressorer som pumpar för mycket och i olika rytm så att säga. Fast jag vet inte. Tremolo vet jag inte vad det är :).

Tack för kommentarerna!

slaptap:
Den här är mysig...får sommarvibbar typ kaffe i bersån, svalkande öl i äppelträdets skugga och trevliga småfester på kvällsljumma bakgårdar... :P
Tycker mix å allt är helt kalas... :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion