Forum > Färdiga produktioner
Vi gillar julen - Light Head + Ynot
1up:
Nice!
jay thomas:
--- Citat från: Light Head skrivet 18.12.2007, 19:40:28 ---men vad förväntar du dig,, en bladning av Freddie Wadling och Vince Clarke?! ;-)
...
--- Slut citat ---
Rätt på pedalen! Men jag mer än nöjer mig med Dig och Ynot! :D
Emulator:
--- Citat från: Light Head skrivet 18.12.2007, 19:40:28 ---men vad förväntar du dig,, en bladning av Freddie Wadling och Vince Clarke?! ;-)
Trummorna, kan förstå att soundet är lite för "fett", skall se om jag kan testa med något annat, eller ratta lite på kompressorn
--- Slut citat ---
det är faktiskt Light Clark och Tony Wadling. Tyvärr har producenterna från Disco Band delerio mind tagit sig in, -trummorna. lite sådär siprsnuskiga italodrums.
Sen hör jag knappt vad tnoy sjugner. kanske lite mindre blött och boosta runt 4000 khz så kommer lite tydlighet.
Annars är det en jätteskön låt! Jättebra sång, jag gillar verkligen när du INTE tatr i så brallorna spricker, detta är så mycket mer uttrycksfullt. Sparar lixom primalskriken tills det verkligen behövs.
nog faktiskt en av de bättre sånggrejorna jag hört från dig tony. Körerna skjuter vid sidan av ibland, men tydligare lead så spelar det ingen som helst roll.
Skitbra grabbar!
Light Head:
Tackar, alltid kul med jul
Visst sjunger Tony bra! Det finns någon riktigt tidig version där han har en mjukhet i rösten som nog bara överträffats av de ömma kärleksord han viskar i sin älskades öra...
Allvarligt, han sjunger väldigt bra även när han lägger på mjuk och varm röst!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida