Ok då förstår jag.
Under här och minst sagt något utanför ämnet ->
Det var länge sedan jag drog igång Logic har fastnat lite för Behringer mixers som jag tycker låter helt ok nu för tiden, i alla fall mycket bättre än vad jag själv låter

.
Men annars med min nya switcher Atem Mini kan jag routa in både mitt ljudkort och min Behringer mixer. Jag tror det är den första enheten på marknaden som tillåter två analoga stereo kanaler in i en HDMI signal så den låser verkligen upp nya möjligheter. Det handlar om två obalanserade signaler line in som på vilken ångradio som helst och allt för under 4000 spänn.
Den har en fairligt mjukvarumixer med effekter inbyggt i sig också om man vill stanna i den digitala världen.
Så jag har tillsammans med min gamla switcher, capturekort, mixers och ljudkort möjlighet till 9 full hd kameror samt en kanal för ett dator skrivbord och i princip obegränsat med audiokanaler om jag kopplar ihop dom och två datorer.
Som en TV studio typ men jag bara gillar att mecka med tekniken och göra inga riktiga videos eller program. Man behöver ju en som kör anläggningen om det ska bli nåt och det är lite ont om polare i den här åldern och tidevarven dessvärre.