Forum > Färdiga produktioner

1up-Midnight Blues

<< < (2/4) > >>

1up:

--- Citat från: Dividend skrivet 17.12.2007, 21:43:13 ---SKön låt...

Känslosam och djup, dvs melankolin funkar väldigt bra jämfört med mycket annan depp-musik!

--- Slut citat ---

Danke.  ^_^

Bengan_gbg:
Det här är ju mil bättre än halvrappen du håller på med. Tror att sången skulle tålas att göras om "nu" för att få mer "vuxen man-feeling" på det dock. Låter lite onödigt försiktigt sjunget liksom - även för att vara melankoli.
Snygg bas och visp!

1up:

--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 17.12.2007, 22:34:14 ---Det här är ju mil bättre än halvrappen du håller på med. Tror att sången skulle tålas att göras om "nu" för att få mer "vuxen man-feeling" på det dock. Låter lite onödigt försiktigt sjunget liksom - även för att vara melankoli.
Snygg bas och visp!

--- Slut citat ---

Allting har sin njutning. ;)

Det låter som om mina tankar i låten föregick den gängse utvecklingskurvan så en mer mogen röst gör innehållet mer rättvisa i andras ögon? :) Må så vara.

Det kanske kan bli bättre. Jag känner att det äkta gjorde jag då iaf. Får leva med det som blev. Och som min gamla hustru brukar säga till mig efter tre-fyra pilsner på lördagseftermiddagen:
"Jag har lärt mig acceptera dina skavanker. Du kan ändå aldrig ändra dig. Gubbtjyv!"

Harmonica mike:
Back,så då kör vi..

F-n vad schysst! Lite kritik då,stråket - tveksam till de alldeles för långa stråk linjerna..Allt annat funkar som en smäck,men vad nu..precis när pianot gick igång så slutar det..SNOPET!!

Mera för tusan,jag gillade detta..

Mvh
Micael

1up:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 18.12.2007, 00:19:16 ---Back,så då kör vi..

F-n vad schysst! Lite kritik då,stråket - tveksam till de alldeles för långa stråk linjerna..Allt annat funkar som en smäck,men vad nu..precis när pianot gick igång så slutar det..SNOPET!!

Mera för tusan,jag gillade detta..

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Thanx för lyssning och komments!

Ibland är livet snopet. Slak lina och allt det där. Tänker inte skriva "underbart är kort" det är så slitet. Men dina poänger har merit dock.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion