Forum > Färdiga produktioner
1up-Midnight Blues
mahan:
Jou 1up!
Tror detta är det bäst sittande o mest realistiska som jag hört av dig. Tänker inte såga på smådetaljer, mix o max, denna mår bäst just sådan som den är nu! :)
Verkligt strong insats, både arr o soundmässigt! Love it! :wub:
h. johan
1up:
--- Citat från: mahan skrivet 18.12.2007, 01:07:49 ---Jou 1up!
Tror detta är det bäst sittande o mest realistiska som jag hört av dig. Tänker inte såga på smådetaljer, mix o max, denna mår bäst just sådan som den är nu! :)
Verkligt strong insats, både arr o soundmässigt! Love it! :wub:
h. johan
--- Slut citat ---
Tack!
Jo han var lite av ett ess, 1up, förr i tiden!
Thanx för att du låter den va.
Light Head:
Förutom att detta är grymt skönt, så tycker jag att pianot är lite stressande. Ingen jättefara, men resten är så attans vackert och stråkarna tillsammans med sången anger ett annat tempo än pianot.
Om du tar bort vart annat accord, eller kanske bara behåller vart fjärde... och låter pianot klinga ut,,
Solopianot funkar dock klockrent.
Låter det som om jag sågar låten? Den är riktigt bra och jag blev väldigt inspirerad!
1up:
--- Citat från: Light Head skrivet 18.12.2007, 01:32:09 ---Förutom att detta är grymt skönt, så tycker jag att pianot är lite stressande. Ingen jättefara, men resten är så attans vackert och stråkarna tillsammans med sången anger ett annat tempo än pianot.
Om du tar bort vart annat accord, eller kanske bara behåller vart fjärde... och låter pianot klinga ut,,
Solopianot funkar dock klockrent.
Låter det som om jag sågar låten? Den är riktigt bra och jag blev väldigt inspirerad!
--- Slut citat ---
"Grymt skönt" tar jag till mig. Det är lugna puckar, LH. :)
Pianot kanske stressar i ett stressigt liv. Efterkonstruktion eller inte. ;)
cykeln:
Stämningsfull och blå nattmusik
Bra låt
Kanske lite mycket av den upprepade pianogången
och för lite av sången som jag önskar upp något
(Kanske en ljus kvinnoröst på denna??)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida