Forum > Demolåtar
Man on the Moon
mahan:
Oukki Bengan!
"one small step..:" :angry: Största delen av KR:rna vet vad jag tycker om dessa miljontalsgånger användna och slutslitna rymdkommentarerna.... :P
Men skall återgå tillsjälva låten, gillar delayade soolot, men kompgurorna bör definitivt vässas, nu e det bara typ basen som skramlar på.
Kul uttalat, "come see my spaceskepp"
Skulle passa in med en c-del, nån liten kontrast till resten, blir lite jämntjockt nu,
kanske vässning av kompgurorna skulle ge lite mer vingar! :)
h. johan
Bengan_gbg:
Harmonica Mike: Tack. Då får det väl vara ungefär såhär då ;) Vill ha "rymd" på sologuran. Skulle kanske kunna ta bort lite blöta från den...reverbmässigt. Delayet är från inspelningen.
Mahan: Hehe - jojo - men gör man en låt om månen så är det okej tycker jag. Hellre det än "beam me up - Scotty"....
Som jag sa gillar jag de muddiga gurorna i kompet - men allt är väl smaksak. Vill ha mer stökigt 70 än polerat 80 hur som helst.
C-del är en tanke. Dock för nästa låt!
Tackar!
cykeln:
Gillar låten
Deep Purple-grund med lite Birds på toppen i sologuran
Bra sång men skulle önska lite "skit" i den - lite för snäll
freddy:
Inte illa, gillar låten. Dock vill även jag ha fram kompgitarren mer. Kanske även slipa lite på uttalet på vissa ord, men det är inte så farligt. ROCK ON! ;)
Bengan_gbg:
Cykeln: Tack - men jag är ju snäll ;) Ska fila på lite ondska till nästa varv då.
Freddy: Point taken. Tack!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida