Forum > Demolåtar

Höstambient, Why snow

(1/2) > >>

John Isak:

https://soundcloud.com/busstop18/why-snow

En liten elektronisk ambientlandskap som förmedlar känslan av den första snön.

HasseFX:
Underbart vackert och intensivt!  :wub:

John Isak:
Jag bugar och tackar HasseFX!  :wub:

Eddi:
Oj vad många tankar jag får i huvudet på detta underbara verk. Det första som slog mig var att du plockade upp Dividents mantel för kinesisk musik men det släppte senare den här står helt på egna ben. Jag kände att jag skulle vilja sno de första 110 sekunderna som ett intro till en pumpande låt i full technoanda men den fortsatte ju med härliga krusiduller och behöll greppet hela tiden det är nog de snabbaste 5 minuter och 43 sekunder jag upplevt någonsin. Kanske det bästa du har gjort någonsin - helt enkelt underbar :D :D :D

John Isak:

--- Citat från: Eddi skrivet 21.11.2020, 23:21:06 ---Oj vad många tankar jag får i huvudet på detta underbara verk. Det första som slog mig var att du plockade upp Dividents mantel för kinesisk musik men det släppte senare den här står helt på egna ben. Jag kände att jag skulle vilja sno de första 110 sekunderna som ett intro till en pumpande låt i full technoanda men den fortsatte ju med härliga krusiduller och behöll greppet hela tiden det är nog de snabbaste 5 minuter och 43 sekunder jag upplevt någonsin. Kanske det bästa du har gjort någonsin - helt enkelt underbar :D :D :D

--- Slut citat ---

Stort tack Eddi!  :wub:Jag bugar för jämförelse men Dividend var unik i sitt skapande och sitt musikaliska språk! RIP Per!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion