Forum > Demolåtar

Höstambient, Why snow

<< < (2/2)

spacetrucker:
Sån här snö gillar jag :wub:

//Space

Kornstad:
Fem och en halv minut passerade utan att jag hann fatta det. Trollbindande, avkopplande och stort.

Jag tycker att pianot försvinner lite efter du bytt tema och pad-synth runt 1:20 till 1:50 drunknar den en aning i rymden.
Tror inte att det har med volymen att göra utan att frekvenserna krockar en aning där. Pianot hörs kristallklart både före och efter igen.

Gillar skarpt sågtanden som du använder i början och slutet som sådär precis på gränsen distar sig bitvis. Vilken synth?
Snyggt, enkelt och ett skönt uppvaknande nu på morgonkvisten. Tack!    :)

John Isak:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 24.11.2020, 08:13:32 ---Sån här snö gillar jag :wub:

//Space

--- Slut citat ---
Eftersom jag befinnner mig just i detta nu i ett annat grannland, suured tänud, aka kiitos paljon Space! :D

John Isak:

--- Citat från: Kornstad skrivet 05.12.2020, 10:08:31 ---Fem och en halv minut passerade utan att jag hann fatta det. Trollbindande, avkopplande och stort.

Jag tycker att pianot försvinner lite efter du bytt tema och pad-synth runt 1:20 till 1:50 drunknar den en aning i rymden.
Tror inte att det har med volymen att göra utan att frekvenserna krockar en aning där. Pianot hörs kristallklart både före och efter igen.

Gillar skarpt sågtanden som du använder i början och slutet som sådär precis på gränsen distar sig bitvis. Vilken synth?
Snyggt, enkelt och ett skönt uppvaknande nu på morgonkvisten. Tack!    :)

--- Slut citat ---

Ber att få buga och tacka Kornstad! :D Tack för tyck och tänk! :D Ska kolla upp det när jag har "studion" i gång!
Återkommer om synten men jag tror att det är en Mini från Arturia körd genom Cubase egen dist.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion