Forum > Färdiga produktioner
wash away the past - karl
karl:
Har länge tänkt ändra på en del i den låt jag kanske är mest nöjd med själv men slutet var lite utdraget förrut med ytterliggare ett tema...nu vräkte jag på med några extra refränger ist...hur funkar det och hur funkar det i slutet med bas och orgel???
wash away
LÅTNAMN:wash away the past
ARTIST/GRUPP: karl
GENRE: ??
LÅTLÄNGD: över 5
KOMPOSITÖR: karl
TEXT: karl
EV. MEDVERKANDE: karl x 5, Zlurgh on guitar
INSPELNINGSÅR: -07
FORMAT: mp3
Ola:
Skön låt och sköna harmisar det ända jag skulle vilja ändra på är effekten på sången
jag tycker den är för platt nu. lek med olika rumsklanger stora större stööörrst och garderob och eko mm
ta ut svängarna lycka till .
jag gillar låten.
mvh
perrra:
Det enda som går i stereo känns som basen typ? resten känns mycket mono.. som ovanstående säger.
Men kan aldrig sluta tycka om din röst.. tycker du har sjukt grym röst!
Bredda låten . så tror jag det kan bli skitbra!
karl:
tnx Guran....rakt igenom eller bara på refrängerna??
--- Citat från: Guran skrivet 11.12.2007, 22:37:21 ---Skön låt och sköna harmisar det ända jag skulle vilja ändra på är effekten på sången
jag tycker den är för platt nu. lek med olika rumsklanger stora större stööörrst och garderob och eko mm
ta ut svängarna lycka till .
jag gillar låten.
mvh
--- Slut citat ---
karl:
tack perra for dina öron...jag ska se om jag kan bredda lite grann...första tagningen på denna var sången otroligt pannad så jag var tvungen att mixa om :P :rolleyes: B) jag ska se vad jag kan göra...finns det ingen plug för stereobreddning ??? tnx igen / karl
--- Citat från: perrra skrivet 11.12.2007, 22:42:44 ---Det enda som går i stereo känns som basen typ? resten känns mycket mono.. som ovanstående säger.
Men kan aldrig sluta tycka om din röst.. tycker du har sjukt grym röst!
Bredda låten . så tror jag det kan bli skitbra!
--- Slut citat ---
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida