Forum > Färdiga produktioner
mahan - LIKE COCONUTS
mahan:
TjopeliBUMP!
Några fler ideér för denna låt eller får jag ösa över den på färdiga sidan?
h. johan
Dividend:
Aha! Denna har jag missat på nåt sätt. Tycker det är grym inledning och sen när grundriffet och sången sätter in går det inte att ta miste på vem som gjort det, läser kommentarerna som kanske är ägnade nån annan version?
Blir dock inte klok på texten?? :blink: ;)
Blir inte klok på något med denna låt, men på nåt sätt funkar det jäkligt bra!
Grymt skön låt!
Haha, slutet är ju sjukt trevligt faktiskt!
1up:
mm, håller med rattlesnake här lite. Mycket grejer igång i den här låten. En ren låt är lättare att tolka på första lyssning, i den meningen att ren innebär relativt få element och slingor. Nu väldigt mycket och smyckat vilklet förvisso är bra! Ändock kanske nöten lättare skulle knäckas med lite lite mer fokus.
Tycker allt är väldigt väl genomfört. Går väl inte igång som en nisse på julafton till den här men gläds åt körerna, lekfullheten och alla breaks och trixandet i låtskapandet! Öppna en julmust och fira, vetja! :)
mahan:
hO HO HO...!
1up:
Detta är ju. som de flesta av mina låtar, inget kommersiellt bottnat material. Prånglar ut det som själen känner för tillfället. Och det är helt okei att det kanske behövs två eller flere lyssningar innan låten öppnar sig, upplever samma fenomen. Vete tusan vart alla låtar kommer ifrån.
Men kul att du orkar lyssna o kommentera 1up, lets get the nut :D
Per då:
Inte missat nånting, dessa finns ju around. Texten kan man ju inte bli klok på, för den är ju inte klok! :lol:
Men vad som var klokt, det var att lyssna på denna icke så kloka låt :D
tack för det Per!
Och om ingen har nåt emot det så flyttar jag denna låt till färdiga, hit me or kill me
(för att få utrymme på min server)
h. johan
mahan:
lite virrigt med flyttandet men fortsätt o såga om det behövs!
En sådan flyttceremoni kommer jag inte att göra på nytt, ser löjligt ut o råddar bort lyssnarna....
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida