Tjo Micael!
Hur ska jag få foten att vara still...
Jädrans kulig sväng på detta, märker hur alla musiker i studion stortrivs! 
Jädrans vad pianoliret börjar sitta för dig, ingen chans att Obbnäsaren hinner med sån jäkla takt, låter så skönt LIVE! Och även basen har du jobbat med riktigt snyggt, jobbar snyggt ihop med munspelet. HAr du kastat ut EZ nu, låter väldigt AD, hursomhelst snyggt sound på trummorna. Och skulle gärna höra en vers till Bodens "black man", hittat härligt nytt sound i pipan!
Fortsätter detta så inom ett är har vi ny Jazzmaster på KR! 
So keep it going man!
h. johan
Tjena Johan.
Ja det är ju liite "psyko" lirat,men kul var det

.
Pianot då,ja jag har bara lirat sedan april i fjol å bas sedan i somras..Så det går nog att utveckla liret vad det lider.Så är det ju med oss "gubbar",vi har musiken i huvudet men den når inte riktigt fram till fingrarna - men det börjar klia i armbågen på munspels lirarn och vissa andra

Nu går ju denna i B så det tog ett tag innan jag visste vilka svarta(läs blå) som skulle med.Fick repa några varv,sedan var det bara att lira.
Trummorna då,närå det är min gamla vapen dragare ez som låter.Däremot så har jag köpt två nya upp graderingar. "Latino drums",hel nice(använde jag på "Tomten går på soloft")..Och "Vintage drums" super nice!! Det är det jag använder på denna.Det medföljer en drös med olika virvlar,jag tog en ur högen,kul att trummorna funkar - fått mycket kritik där..Men nu så är jag glad igen

"Satchmo" pipan,jo det låter lite Louis armstrong - bara att trycka på med diafragman så låter det så här.Körde den live några ggr då det begav sig,många ögon bryn höjdes då..
Digga på Johan,i morgon kväll är det STUDIO kväll med Josse - det blir kul,vi har nog nåt nytt på G..
Mvh
Micael