Kontrollrummet

Inyi - list

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Arete

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 94
    • Visa profil
Testar lite mattor med gura, skoj att leka när man vanligtvis bara gör elektroniska alster :-)

Ny verre: http://feedlabel.se/arete/inyi_list_v2.mp3

Åsikter mottages gärna, såväl våldsamt risande som det mysigaste rosandet (gärna konstruktivt om ni kan/vill). Var ärliga :-)
« Senast ändrad: 02.12.2007, 16:36:55 by Arete »


Utloggad ynot

  • vatten
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 826
  • i missed u
    • Visa profil
    • vassmusic.com
sonicyouth på syra
skanar basen i volym, tror att trummorna skall fram lite oxå.
gillar sång partierna.
blir lite händelse löst tappar intresset efter ett tag skulla skjuta in ett renare synkoperat parti efter 1,20 eller nått. Men det andas lite fucking åmål på nått sätt inte fel..
lite mer styrsel så tro fan :)
tony
att leva är att dö


Utloggad Fidden

  • ♪♫
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 002
  • Don't panic
    • Visa profil
  • Soundcloud: crumblezone
Gillade detta. Kändes lite väl skräpigt i gitarren kanske, man kan nog dra ner disten liiiite, blev nästan lite ansträngande. Fast å andra sidan så lät det bättre andra gången.
Saknar liksom tony lite botten.

Annars tycker jag det var riktigt bra! Mer gitarrlekande från arete önskar jag mig i julklapp :)
blargh


Utloggad Arete

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 94
    • Visa profil
Ändrat lite småsaker, dragit upp basen och trummorna lite då :-)

http://feedlabel.se/arete/inyi_list_v2.mp3


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Inte för att jag är nån överdängare på elgura och olika sound. Tycker detta var fint med nåt slags meditativt repeterande  slingor som tar allt större plats i ljuduniversum. Lite som när herrarna Bowie och Eno hittar på.
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


freddy

  • Gäst
Det låter som gitarrerna distar på oönskat sätt också. Som om du skulle ha för hög input/output på något ställe. Tycker även det låter lite grötigt, kanske bredda mixen lite? Jag tror nog att du skulle tjäna på att dra ner lite dist också, även på basen. Det känns lite väl frasigt.