Forum > Färdiga produktioner
jonnerstone - Closer To you
equality:
Väldigt snyggt, stående ovation härifrån också. Stråkarret, pianospelet och sången(!)... mm. Härligt att höra hur du modererar pianospelet och sången skönt befriad från manér som är så vanligt numera vid den här typen av låtar. Tänker nåt slags knarr i början av varje sångstrof. Imponerande!
Åsa:
Men jösses va bra... ja ungefär så utförlig kommentar kom jag på här och nu! ;)
Otroligt bra pianospelande, jättebra röst och väldigt bra sjunget. Den här låten förtjänar verkligen att göras "klar". Hos mig sparas den, nu har jag 2 låtar ;) Fortsätt lägg ut så har jag snart en favoritcd tror jag!
ynot:
väldigt väldig bra sång o sångljud. pianot är lite mer tveksamtligger rätt statiskt i dynamiken o hamrar på.
men väldas vackerrt..
tony
jonnerstone:
Tack för värmande ord allihopa.....behövs så här i vinterkylan :wub:
Håller även med om att pianot låter lite odynamiskt på dom tyngre partierna....toooooo much kompressor........lyssna och lär av andras misstag :D
Love!!
Micke
Dividend:
--- Citat från: Fidden skrivet 27.11.2007, 19:12:08 ---Reverbet lurar i mig att det ska bli en powerballad med trummor och hårdrocksgitarrer efter ett tag, men som tur var blev det aldrig så.
--- Slut citat ---
Medhåll.
Angående låten, är den lite för melankolisk för mig just nu. Men man känner ju igen ett bra hantverk... Reverb eller inte ;)
Mycket bra... Och jag sparar den också, jonnerstone.... :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida