Kontrollrummet

Adventsbus

gäst · 6 · 1745

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

jay thomas

  • Gäst
Har inget med advent att göra egentligen men jag tänkte busa lite inför kommande söndag:

Låtnamn:  Hoopla
Kompositör:  JTS
Längd: < 3 min
Genre:  "bus"
År: 2007
Kodning: MP3
« Senast ändrad: 26.11.2007, 14:18:11 by jay thomas »


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Okei JT!

Snyggt buseri, snygga sound, enda som jag inte gillar e den skarpa digidisten på sången/talet.....
kan ju vara just det som e buseriet, och då har du lyckats busa med mig! :D

h.  johan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Mycket busig låt.... Lite jarres zoolokologie (tror jag låten heter, alltså andra delen) över det.... SMått fängslande härjningar faktiskt :)
https://soundcloud.com/user7789882


jay thomas

  • Gäst
Hola grabbar! Tack för återkoppling. Buset består nog det mesta den låten innehåller, lite genrelabb...  B)


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Tjena.
Jag lyssnar ofta på din musik då den skänker bilder och lugn.Kommenterar sällan då den för det mesta känns "färdig".

Denna skänker inget lugn,här känner jag julstressen öka..
Tänk dig in i detta:Dagen före doppare dan,man har skjutit på att köpa det där dyra smycket till frun,kanske köpt någon dyr musik pryl till sig själv,och svärmor skall ha ett paket,ungarna måste få sitt,föräldrarna,kusinerna,syskonen som köpte en så fin sång mick till dig i fjol..Ja jizes -det är mycket nu.Och så får man höra detta i högtalarna medans man springer där och "lyfter" på grejerna för att kolla extra priser.Pengarna sinar...
Måste hinna på apoteket oxå och köpa losec...Måste hinna på apoteket oxå och köpa losec..

Pust,nu måste jag slappna av, det är ju inte jul än - jag har ju nästan en månad på mig :lol:

Mvh
Micael

« Senast ändrad: 27.11.2007, 14:20:19 by Harmonica mike »


jay thomas

  • Gäst
Tjena.
Jag lyssnar ofta på din musik då den skänker bilder och lugn.Kommenterar sällan då den för det mesta känns "färdig".

Denna skänker inget lugn,här känner jag julstressen öka..
Tänk dig in i detta:Dagen före doppare dan,man har skjutit på att köpa det där dyra smycket till frun,kanske köpt någon dyr musik pryl till sig själv,och svärmor skall ha ett paket,ungarna måste få sitt,föräldrarna,kusinerna,syskonen som köpte en så fin sång mick till dig i fjol..Ja jizes -det är mycket nu.Och så får man höra detta i högtalarna medans man springer där och "lyfter" på grejerna för att kolla extra priser.Pengarna sinar...
Måste hinna på apoteket oxå och köpa losec...Måste hinna på apoteket oxå och köpa losec..

Pust,nu måste jag slappna av, det är ju inte jul än - jag har ju nästan en månad på mig :lol:

Mvh
Micael



Ojoj, köp nexus också....  ;) Nejdu, denna låt ska inte skänka någon lugn och ro utan mer "joppa, joppa", för att citare Smirnoff(?) i Fångarna på Fortet.  :rolleyes:
« Senast ändrad: 27.11.2007, 15:35:53 by jay thomas »