Forum > Färdiga produktioner

HARMONICA MIKE/MOON - Tomten går på soloft

<< < (2/8) > >>

cykeln:
Ja, låten har jag ju redan behandlat - det jag skrev då gäller fortfarande - Julmumma!
Mixen - Där jag sitter nu (lyssningen - typ transistorradio)
låter det riktigt välbalanserat och helt rätt - en mumma till!

Mikke:
Sitter på Jobbet, måndag morgonfikat med Kaffe o macka. Det här låter bra i mina dator högtalare. Fast jag har mycket sorl omkring mej så är allting tydligt o bra. Så tekniskt tycker jag att det är färdigt.

Denna blues känns mer svensk än Mahans bidrag ( Jo jag vet att Johan är Finländare ). En icke obetydlig Rolf Wikström nerv flyter omkring i atmosfären runt låten. Oxo ett bidrag till Jul Cd'n som har sin absoluta plats.

Bra jobbat! / Mikke

1up:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 26.11.2007, 03:15:57 ---
--- Citat från: 1up skrivet 26.11.2007, 01:47:42 ---Ja, där var texten, ja.

Fler än jag som hör: "lever som en snobb"? :P

--- Slut citat ---

Ta bort din barnsliga kommentar.Vi håller huvudet högt då tanken bakom julskivan är seriöst menad.

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Oj sjutton! Ledsen om du tog illa vid dig och såg det hela som t.ex. ett hån. Det kan jag med utomperspektiv förstå, och så var det inte menat.

Visst är projektet seriöst, har jag påstått motsatsen? Det som rör sig i den här tråden kommer inte direkt präntas på konvolutet.

Första gången jag lyssnade på låten hajade jag till,  :huh: "sade han snopp?", andra gången jag lyssnade fick jag samma reaktion. Så inläggets syfte är en undran om fler hört likadant? Det kan mycket väl vara så. Inte alla som känner sig trygga med att påtala det dock. I så fall kan det ju bli läge att tänka över och redigera det partiet. Jag ska redigera mitt ursprungliga inlägg så folk som läser hädanefter vet vad det handlar om. Inlägget blir däremot kvar bla med hänvisande till yttrandefriheten.

jay thomas:
Hmm, missat denna totalt. Grymt gung, å mixen sitter i mina Philipslurar som en räkmössa! Tummen upp! Kritik, ja den är alldeles för kort, förtjänar åtminstone ett break i mitten. (tycler jag)

Mikke:

--- Citat från: 1up skrivet 26.11.2007, 14:12:40 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 26.11.2007, 03:15:57 ---
--- Citat från: 1up skrivet 26.11.2007, 01:47:42 ---Ja, där var texten, ja.

Fler än jag som hör: "lever som en snobb"? :P

--- Slut citat ---

Ta bort din barnsliga kommentar.Vi håller huvudet högt då tanken bakom julskivan är seriöst menad.

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Oj sjutton! Ledsen om du tog illa vid dig och såg det hela som t.ex. ett hån. Det kan jag med utomperspektiv förstå, och så var det inte menat.

Visst är projektet seriöst, har jag påstått motsatsen? Det som rör sig i den här tråden kommer inte direkt präntas på konvolutet.

Första gången jag lyssnade på låten hajade jag till,  :huh: "sade han snopp?", andra gången jag lyssnade fick jag samma reaktion. Så inläggets syfte är en undran om fler hört likadant? Det kan mycket väl vara så. Inte alla som känner sig trygga med att påtala det dock. I så fall kan det ju bli läge att tänka över och redigera det partiet. Jag ska redigera mitt ursprungliga inlägg så folk som läser hädanefter vet vad det handlar om. Inlägget blir däremot kvar bla med hänvisande till yttrandefriheten.

--- Slut citat ---

Kan du lämna en tidsangivelse? Var tycker du att det låter "snopp"? Jag reagerade inte när jag lyssnade. / Mikke

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion