Forum > Färdiga produktioner

mahan - TRULY CHRISTMAS BLUES

<< < (2/5) > >>

Fidden:
Skön blues. Ger mig bilder av en regnig julafton med krossade tallrikar på golvet, en gran som brunnit upp och nästan en hel familj som nyss satt sig i bilen och dragit. Kvar står mahan och tänder cigaretten på den glödande granen, iklädd trenchcoat och hatt.

mahan:

--- Citat från: equality skrivet 26.11.2007, 20:47:01 ---Snygga harmisar. Snygg sång. Gillar inte riktigt chorus-ljudet men nog en smaksak...
Annars bra jobbat!

--- Slut citat ---

Tackar EQ, förlyssningen, :)
blev lite undrande på vilket chorus du menar?

h.  johan

mahan:

--- Citat från: Fidden skrivet 26.11.2007, 23:54:56 ---Skön blues. Ger mig bilder av en regnig julafton med krossade tallrikar på golvet, en gran som brunnit upp och nästan en hel familj som nyss satt sig i bilen och dragit. Kvar står mahan och tänder cigaretten på den glödande granen, iklädd trenchcoat och hatt.

--- Slut citat ---

Ha ha, en riktig dramajul uppmålad av Fidden, allt annat kunde vara realism men cigaretterna lämnade jag för snart ett år sen :D
Men det var ju kul att låten gläntade på de tunna känslodörrarna, det ska väl bluesen göra....

Tack för snygg feed Fidden!

h.   johan

mahan:

--- Citat från: stajo skrivet 26.11.2007, 23:04:17 ---Skön värme i den här låten. Låter kanon i mina lurar. De är ju iofs nya ;). Nämen fin känsla i sången och häftigt lir. Helt ok alltså. Imponerad av kvalitén ljudmässigt.

--- Slut citat ---

Kul att du gav di tid Stajo att lyssna, skönt med nya lurar och skön musik, om jag förstår rätt. Tack för tyckningen o kommenten! :)

h.  johan

tsmalmbe:

--- Citat från: Fidden skrivet 26.11.2007, 23:54:56 ---Skön blues. Ger mig bilder av en regnig julafton med krossade tallrikar på golvet, en gran som brunnit upp och nästan en hel familj som nyss satt sig i bilen och dragit. Kvar står mahan och tänder cigaretten på den glödande granen, iklädd trenchcoat och hatt.

--- Slut citat ---

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion