Forum > Färdiga produktioner

mahan - TRULY CHRISTMAS BLUES

<< < (5/5)

mahan:

--- Citat från: Dividend skrivet 28.11.2007, 17:13:52 ---Till slut har jag hittat din låt  :rolleyes:

Blues. Vad sjutton hände med hårdrocken?? :) Inte för att jag klagar, detta är mycket bra. Texten förträfflig, din sång bluesig så in i hvt... Mycket bra "hantverk" allt som allt...

4-5/5 +2 = 5 är betyget, vill egentligen ge en fyra, men vet att den kommer att växa med fler lyssningar, sånt känner man på sig.

Ond Jul!! ;)

/Per

--- Slut citat ---

Som du vet så gillar jag testa på olika greijer, blues denna gång, inte alltså endast hårdrock, och glöm ej storverket Lo Lo Lo Loviiiisa!
TAckar för stiligt betyg, din matte är underbar!

Oh en ond bråd jul såväl! ;)

h.   johan

max:
Hej!

Hörde denna låten för ett tag sedan men hade inte tid att kommentera då, så jag gör det nu :)

Jag tycker du har lyckats riktigt bra med att få till gunget och känslan. Sången är kanon och det är härligt ljud i gitarrerna.
Kul att den kommer med på skivan!

mahan:

--- Citat från: max skrivet 30.11.2007, 17:00:57 ---Hej!

Hörde denna låten för ett tag sedan men hade inte tid att kommentera då, så jag gör det nu :)

Jag tycker du har lyckats riktigt bra med att få till gunget och känslan. Sången är kanon och det är härligt ljud i gitarrerna.
Kul att den kommer med på skivan!

--- Slut citat ---

VA kul Max att du gillar!
Ser åxå själv verkligen fram emot att kunna servera mina julgäster musik från KR:s julskiva!
TAckar för lyssning(ar) o kommentar! :)

h.  johan

Ola:
cool jul och coolt nytt år . :D

mahan:

--- Citat från: Guran skrivet 04.12.2007, 15:19:30 ---cool jul och coolt nytt år . :D

--- Slut citat ---

Happy and a Nappy Neu Year to Youuu Tooo! :D
tackar för lyssning!

h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion