Forum > Färdiga produktioner
Biscuit Barney - Var e du
Åsa:
Ni har fått kommentar på låten av mig förut men ni är värda ännu en till nu när jag lyssnat på nya versionen, den är SÅ BRAAAAA!!!!
Jag är kär i låten. Det är det bästa omdömet jag kan ge :D
Silverpilen:
tack så mkt Åsa, vad superglad man blir av att höra det :)
jonnerstone:
--- Citat från: Åsa skrivet 17.03.2008, 21:08:23 ---Ni har fått kommentar på låten av mig förut men ni är värda ännu en till nu när jag lyssnat på nya versionen, den är SÅ BRAAAAA!!!!
Jag är kär i låten. Det är det bästa omdömet jag kan ge :D
--- Slut citat ---
--- Citat från: MaxB skrivet 17.03.2008, 11:37:24 ---Jag har lyssnat för första gången på denna låt idag och samtidigt läst alla omdömen.
Att inte volymen på sången var bra, vet jag inget om eftersom jag bara hört den version som kom upp idag. Det enda som saknas nu är en reverse cymbal innan första sångstrofen: Gräset gror och...
Superskön låt! Nattradion sa nån och det är ett perfekt forum för den här låten. Skicka in låten till nån som håller i låtvalet på nattradion! Det skulle kunna funka. Och sen skulle folk skriva in till SR och fråga vad det var för en låt de hörde, den där speciella natten. :)
Dive minns jag också att jag hört på en konsert i något magiskt ögonblick.
Jag hittade en bra sida för den som vill lyssna på Krister i mp3-spelaren:
http://www.kristerlinder.com/friend/
Den grabben har en sällsam scennärvaro. Ett exempel:
http://www.kristerlinder.com/watch-turning.php
Och en sak är säker: Biscuit Barney - "Var e du" - ska in i min mp3-spelare!
--- Slut citat ---
--- Citat från: david.roennlund skrivet 16.03.2008, 22:50:37 ---Jag blev nyss tipsad om detta mästerverk :wub:
Detta är verkligen bland det bästa jag har hört på mycket länge, sången,musiken, allt !
denna kommer bli en långkörare på mp3:n !
Mvh
David
--- Slut citat ---
--- Citat från: Plinka skrivet 16.03.2008, 22:27:09 ---Ja, det här har ni verkligen fått till! Snygg sång! :)
--- Slut citat ---
Tack allihopa för dom värmande orden. Vi har lagt ner mycket tid och kärlek i låten och ni anar inte hur skönt det känns att det uppskattas. Att ni dessutom lyssnar på den i er mp3 spelare gör oss om möjligt ännu gladare och stoltare.
All uppskattnig har gett oss lite blodad tand så förhoppningsvis kommer det en ny låt inom en inte alltför avlägsen framtid!!
Håll ut :P
Må väl och ta hand om er
Micke & Tompa aka Biscuit Barney
Yllet:
Kent på skånska, jo jag tackar. Skön lyssning helt klart.
/Jon
jonnerstone:
--- Citat från: Yllet skrivet 18.03.2008, 15:53:15 ---Kent på skånska, jo jag tackar. Skön lyssning helt klart.
/Jon
--- Slut citat ---
Kent på skånska, En sån jämförlelse blir man inte ledsen av :D
E inte dom typ sverigen största band? ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida