Forum > Demolåtar
1upYnot-Triphopish! Ver3 är här! Ynot på sång! 4.51 lång!
1up:
--- Citat från: Fidden skrivet 28.11.2007, 22:04:59 ---Detta gillade jag!
En röst på detta vore perfekt. Tänkte faktiskt triphop när jag hörde denna sångerskan. FIXA! ;)
--- Slut citat ---
Så bra! :)
... Lyssnade in hennes demolåt. En cool röst. Kan va nått!
SteveHarris:
Dehgär va en rolig en, mera ambience ljud kanske och nån rolig extremt digitaliserad "space" röst
jag diggar .
h.tommy
1up:
--- Citat från: SteveHarris skrivet 28.11.2007, 22:43:19 ---Dehgär va en rolig en, mera ambience ljud kanske och nån rolig extremt digitaliserad "space" röst
jag diggar .
h.tommy
--- Slut citat ---
Space-ig röst kan absolut funka.
[Intern till Mahan: Det våras för rymden! ;)]
Mer ambienceljud. Got it. Just nu är det ju faktiskt mest trummor och bas som kör.
Kul du diggar låten! Extremt digitaliserade tycker jag låter kul. Är du duktig på sånt?
Tack för lyssning!
SteveHarris:
Hej, själv kan jag actually inte göra riktigt någonting, har just börjat skruva cubased och liknande , tack mahan för det, försöker sakta men säkert lära mej olika grejjer men jag kommer på ideer nästan hela tiden jag hör någonting.
h.tommy
1up:
--- Citat från: SteveHarris skrivet 29.11.2007, 00:16:54 ---Hej, själv kan jag actually inte göra riktigt någonting, har just börjat skruva cubased och liknande , tack mahan för det, försöker sakta men säkert lära mej olika grejjer men jag kommer på ideer nästan hela tiden jag hör någonting.
h.tommy
--- Slut citat ---
Upptäckarglädjen är härlig! Som en nyöppnad godisbutik att välja godsaker ifrån. :)
Kan ställa frågan öppet, är någon bra på att fixa riktigt digitalt ljudande röster? Skicka en länk med något skoj och ha chans att vinna inträde i låten! ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida