Forum > Demolåtar

1upYnot-Triphopish! Ver3 är här! Ynot på sång! 4.51 lång!

<< < (6/11) > >>

mahan:
Nej nej nej............!!!!!!!!
Inte Houston mera, kan dom utan o innan.
Det måste finnas nån annan reseskildring som är mindre använd o säkert lika spännande :D

Me Tarzan , you 1up, lets go djungeling, me laik djungelsound and Cheetah! ;)

h.  johan

1up:

--- Citat från: mahan skrivet 28.11.2007, 20:34:22 ---Nej nej nej............!!!!!!!!
Det måste finnas nån annan reseskildring som är mindre använd o säkert lika spännande :D

h.  johan

--- Slut citat ---

Djungel är också ett bra förslag!

Men om vi säger såhär: En radiodramatisering från 1950-talet som handlar om månen, är det kanske MER okey att bruka? :)

mahan:

--- Citat från: 1up skrivet 28.11.2007, 20:38:18 ---
--- Citat från: mahan skrivet 28.11.2007, 20:34:22 ---Nej nej nej............!!!!!!!!

h.  johan

--- Slut citat ---

Men om vi säger såhär: En radiodramatisering från 1950-talet som handlar om månen, är det kanske MER okey att bruka? :)

--- Slut citat ---

Om vi nu måste till månen igen, vilket jag inte begriper, så ta in en intervju med Jury Gagarin, slapp ju aldrig till månen men skrev  historia han åxå! Han har så kul dialekt dessutom! :D

1up:

--- Citat från: mahan skrivet 28.11.2007, 20:42:04 ---
--- Citat från: 1up skrivet 28.11.2007, 20:38:18 ---

h.  johan

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Om vi nu måste till månen igen, vilket jag inte begriper, så ta in en intervju med Jury Gagarin, slapp ju aldrig till månen men skrev  historia han åxå! Han har så kul dialekt dessutom! :D

--- Slut citat ---

Gagarin den rackar'n, ja. Letar intervju som är fri att användas , men hittade ingen dessvärre.

Fidden:
Detta gillade jag!
En röst på detta vore perfekt. Tänkte faktiskt triphop när jag hörde denna sångerskan. FIXA! ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion