Jag går här på söndagen o städar med Jul låtarna i bakgrunden. Jag var beredd på att få höra Mahan som vanligt släppa nåt som känns hafsigt och ofärdigt. Så mycket potential men ack så hafsigt genomfört. Men se.... Nähä. Här plötsligt kommer en snyggt arrad, för jävla bra sjungen och ( som det brukar vara ) mycket kompetent gitarrspelad låt.
Vad har hänt?
Jag bockar mej för att det äntlgen skiner igenom vilken stor musikalitet du har inom dej Mahan.
Ytterligare ett bidrag som står självständigt som artistiskt verk.
Tack Mahan! / Mikke
Wow Mikke!
Att läsa dessa ord av dig värmer alldeles speciellt, för jag kommer ihåg din kanske inte så positiva inställning till posetivaren vi namn Mahan. Vad som har hänt är att har haft ett privilegium att få gå på musikhögtadiet på KONTROLLRUMMET. JAg har sagt det många ggr förr, men den lärdom o kunskap jag fått här som ni alla har gett mig kan ett vanligt musikinstitut aldrig ge. Har ju fått ta stryk åxå om det behövts, surat en stund o sen skruvat om. Men varje låt har lärt mig nåt, eller ni e de med era kommentarer som lärt mig.
Det är alltså vad som hänt, i korthet

VErkligen kul Mikke att du gav dig tid o mod att lyssna på mr Hafsig:s låt, för där har du åxå rätt, det bubblar av låtar inom mig och dom tusingarna ska alla ut på en gång, och då blir det ibland hafs! Men skönt att denna låt känns bra!

h. johan