Kontrollrummet

Snabbsvar och quotes

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad android

  • Synthrobot
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 476
  • Bitcrushed
    • Visa profil
    • New Modern Angels
Jag blev glad över att ni lagt till möjlighet att köra med snabbsvar för de gånger man bara vill skriva nåt kort och "oformaterat"! Men kan man ändra så att man inte kommer till snabbsvarsrutan när man klickar på citera? När man citerar vill man ju oftast ändra och greja lite mer, och då är snabbsvarsrutan helt enkelt för liten...


Utloggad tsmalmbe

Jag blev glad över att ni lagt till möjlighet att köra med snabbsvar för de gånger man bara vill skriva nåt kort och "oformaterat"! Men kan man ändra så att man inte kommer till snabbsvarsrutan när man klickar på citera? När man citerar vill man ju oftast ändra och greja lite mer, och då är snabbsvarsrutan helt enkelt för liten...

Jag har aldrig ens haft snabbsvar påslaget. Jag tror default är avslaget. Nåväl, om du "stänger" snabbsvarrutan förrän du klickar "citera" blir svaret normalt. Huruvida snabbsvarsrutan är automatiskt öppen eller inte kan du ställa i dina egna inställningar.

Tillräckligt bra svar? Det finns inget jag egentligen kan göra åt den här funktionaliteten eftersom den hör till forumets core. Jag tycker den ger tillräckligt med alternativ redan som den är nu. Men som sagt, har jag ju aldrig egentligen använt den här (nog på andra SMF-forum dock!).
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad android

  • Synthrobot
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 476
  • Bitcrushed
    • Visa profil
    • New Modern Angels