Forum > Demolåtar

#NU UNDER FÄRDIGA# The Christmas Song -bidrag till Julskivan inlägg 27/11**

<< < (8/11) > >>

mahan:
tJOHEI åSA!

DEt som jag sågade på i förra verren ha fixats! SNYGGT!

OCh om jag hadde volymknappen till din sång här så skulle jag skruva den aningen upp, du står lixåm fortfarande på fel sida om flygeln, vill ha ännu närmare, ordentligt framför flygeln. LÅng o krånglig kommentar på en lite sak, volymen upp aningenpå sången,  :D

SÅngen sitter smäck och helheten e skönt proddad.  :)

h.  johan

Åsa:

--- Citat från: mahan skrivet 25.11.2007, 15:23:39 ---tJOHEI åSA!

DEt som jag sågade på i förra verren ha fixats! SNYGGT!

OCh om jag hadde volymknappen till din sång här så skulle jag skruva den aningen upp, du står lixåm fortfarande på fel sida om flygeln, vill ha ännu närmare, ordentligt framför flygeln. LÅng o krånglig kommentar på en lite sak, volymen upp aningenpå sången,  :D

SÅngen sitter smäck och helheten e skönt proddad.  :)

h.  johan

--- Slut citat ---

Ha ha, tack du, den kommentaren värmde gott! Okej, ska se vad jag kan göra åt sångvolymen  ;)

tsmalmbe:
Uppdatera gärna första inlägget med info om ny version, jag missade den uppdaterade helt. Gillar nog sist och slutligen version 1 mera, den har en bra retroklang i sig, riktig lounge-feeling, med dovt reverberat piano. Den nyare är ... bättre men mera klinisk och är en kall studioversion i jämförelse med den första. Jag röstar för version 1 till skivan.

Åsa:

--- Citat från: tsmalmbe skrivet 26.11.2007, 12:02:52 ---Uppdatera gärna första inlägget med info om ny version, jag missade den uppdaterade helt. Gillar nog sist och slutligen version 1 mera, den har en bra retroklang i sig, riktig lounge-feeling, med dovt reverberat piano. Den nyare är ... bättre men mera klinisk och är en kall studioversion i jämförelse med den första. Jag röstar för version 1 till skivan.

--- Slut citat ---

Hej hej! Jag har uppdaterat första inlägget  ;)

Jag håller nog med dig.. men man vill vara alla till lags..! Eller nej, jag vill ha den någonstans mittemellan tror jag  :) Men nu kanske det är nya grejer på g...... återkommer!

Wernborg:
Ny version finns här:

Nya jazziga versionen...

Har lagt på gitarr och datoriserad bas och trummor samt mixat det hela.

Åsa: Uppdaterar du trådhuvudet med nya versionen?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion