Forum > Demolåtar

#NU UNDER FÄRDIGA# The Christmas Song -bidrag till Julskivan inlägg 27/11**

<< < (7/11) > >>

Åsa:
Japps, nu har jag micklat lite.. den versionen är torrare, vad tycks om den här då?? Torr i fel bemärkelse  :wacko: ? Eller bättre såhär? Tiden börjar springa iväg fort nu känner jag! fram med Tyckandet. Samma piano o sång som tidigare men lite annorlunda mixat och denna version är inte mastrad som den förr var.

varsågoda att lyssna och tyck nu till så jag får till det här bra till slut!

Mikke:
Mycket vackert sjunget! Jag hade personligen valt ett mjukare kompinstrument men det funkar med det här pianot oxo.

Inte mycket att orda om. Mkt bra jobbat! / Mikke

Åsa:

--- Citat från: Mikke skrivet 25.11.2007, 12:55:17 ---Mycket vackert sjunget! Jag hade personligen valt ett mjukare kompinstrument men det funkar med det här pianot oxo.

Inte mycket att orda om. Mkt bra jobbat! / Mikke

--- Slut citat ---

TACK snälla  :wub: Pianot skulle spelas in på nytt, tyvärr har Fransa otur med datorer och baciller så nu sitter Emulator på med att trixa om pianot så det blir lite jazzigt sound.. det blir nog jättebra tror jag!

SYNTH:

--- Citat från: Åsa skrivet 24.11.2007, 12:33:57 ---Japps, nu har jag micklat lite.. den versionen är torrare, vad tycks om den här då?? Torr i fel bemärkelse  :wacko: ? Eller bättre såhär? Tiden börjar springa iväg fort nu känner jag! fram med Tyckandet. Samma piano o sång som tidigare men lite annorlunda mixat och denna version är inte mastrad som den förr var.

varsågoda att lyssna och tyck nu till så jag får till det här bra till slut!

--- Slut citat ---

Väldans vackert sjungit gillar det mycket, bra sångröst har du allt Åsa! :)

Åsa:

Väldans vackert sjungit gillar det mycket, bra sångröst har du allt Åsa! :)
[/quote]

Tack snälla!!!!  :wub: Det värmer gott för en självkritisk själ!!!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion